Toshiba Qosmio X870-14T İnceleme ve Özellikleri

Husnu | 1/08/2014 | 1 yorum

Toshiba Qosmio X870-14T İnceleme ve Özellikleri

HD görüntüsü ile çok iyi film izliyorum, oyun oynuyorum. grafikleride çok iyi. oyunlarda donma falan yapmıyor. sayfa geçişlerinde bekleme falan yok çok hızlı çalışıyor. açılırken bile bekletmiyor insanı. Windows 8 olmasıda ayrı bişey zaten. telefon özelliklerinin hepsini bilgisayarda da yapabiliyosun. mesaj, 
whatsapp, oyun aklına ne gelıyorsa. İnternette de başarılı. dediğim gibi sayfa geçişlerinde hızlı çalışıyor. Yüksek ekran kartı ile istediğim bir çok oyunu açtım, yükledim. yüksek grafikli oyunlarda bile kasma yapmadı. oyun açıkken internete girdim yine yavaşlama falan söz konusu olmadı. bluetooth ile çok kolay bi şekilde indirdiğim şarkıları telefonuma atıyorum. Şarkı demişken çok iyide hoparlörü var. film falan izlerken çok net sesleri duyabiliyorum.Müziklerde de alt yapısına kadar bütün sesleri iletiyor. klavye de numaretik olması benim için artı bi özellik. touchpad kullanımıda gayet iyi. ne çok fazla hareket ediyor ne de yavaş gidiyor. şarjıda 4 saat gidiyor. buda evde iseniz gayet güzel bir zaman. Tabi dışarı çıktığınızda yetermi orasıda var. ben aldığımda içerisinde virüs programı ve nero vardı. Bluray oynatması bence çok iyi bir özellik. Yüksek kapasiteli filmleri indirdikten sonra bluraye rahatlıkla sığabilir.Beni en çok etkileyen ama 3D görüntüsü oldu. Filmi indir ve aç izle bukadar. Televizyonda ki gibi gerçekçi bir görüntü sağlıyor. bunun yanında 3D ses vererekte tam anlamıyla seni filme bağlıyor.

Kategori: , , , , ,

En Son Teknoloji Haberleri:
Daha fazlası için tıklayın.

1 yorum:

  1. Toshibanın her ürünü güzel ama bu ürün ayrı , herkese tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil