Simfer Fırın mı Luxell Fırın mı ?

Husnu | 10/28/2015 | 2 yorum

   

 Merhaba arkadaşlar, beyaz eşya ve küçük ev aletleri sektöründe çalıştığım için müşterilerimin en çok sorduğu soruyu burada cevaplamak istiyorum.

      Bildiğiniz üzere ikiside yerli üretimdir ve iki markada ürünlerini Kayseri'de üretmektedir.Ben evimde bir Simfer 4203 model fırın kullanan birisi olarak sizlere Simfer satın almanızı tavsiye ediyorum.Luxell'in malzeme yapısının Simfer'e göre daha kalitesiz olduğunu, arıza ve sorunlu ürünlerin çoğunun Luxell Börekçi'nin fırın ile cam arasında oluşan boşluktan kaynaklandığını bilmenizi isterim.Luxell Börekçi bana göre Oktay Usta adlı yemek programındaki reklamından dolayı piyasada çok satıldı.Servis ağı olarak iki marka gayet iyi cam kırılmalarında ve eğilmelerde iki firmanın servisleride kullanıcı hatası diyip geçmiyor.Her iki fırında da Turbo özelliği sayaç özelliği bulunuyor fakat ürünler arasında azda olsa fiyat farkı oluşabiliyor ama bu farkı gözetmeksizin 40 - 50 TL fazla ödeyerek Simfer almanızı tavsiye ederim...

Kategori: , , , , ,

En Son Teknoloji Haberleri:
Daha fazlası için tıklayın.

2 yorum:

  1. Simfer'in diğer uygun fiyatlı ürünler içinde daha iyi olduğu söyleniyor, hatta ilk dijital midi fırın da onların sanırım. Ben de Arçelik 44 litre hacimli turbo midi fırın kullanıyorum. Bu modelde fan diğer markalar gibi yanda değil, tam boy fırınlar gibi arkada, çok iyi pişiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arka kısımda olan turbo daha çok tercih ediliyor.

      Sil