Tıklayarak Para Kazanma Sitesi - Güvenilir

Husnu | 1/14/2014 | 0 yorum


Tıklayarak Para Kazan



Neobux ?


Arkadaşlar bu sistemde bu site her reklama tıklamanızda size 1 cent veriyor Paypal hesabınıza aktarılan paraları rahatça çekebiliyosunuz.Evde oturan bayanlar için oldukça iyi bir sistem bence ek gelir olarak yapılabilecek basit bi para kazanma yöntemi.Reklamdaki kırmızı noktaya tıkladığınız anda hesabınıza 1 Cent geçiyor.Ancak hesabınızdaki parayı Paypal hesabınıza 2$ olmadan çekemiyorsunuz 2$ olunca otomatik olarak geçiyor hesabınıza.Ben yoğunluğumdan dolayı zaman ayıramıyorum fakat zamanı olan arkadaşlar için oldukça kolay ve zahmetsiz para kazanma yöntemi.Hep böyle ufak gelirler getiriyor sanmayın çekilişlerde 25$'a kadar hediye verebiliyor.Standart üyeliğe günlük belli miktarda reklam çıkıyor fakat referans sayınızı artırma gold üyelik alma gibi yollara başvurursanız bu reklamla daha yüksek bir fiyatla daha çok karşınıza çıkıyor.Bende ilk sıralar bu siteye güvenmemiştim vermez heralde para demiştim kandırma gibisinden bakmıştım fakat değilmiş çoğu kişinin ödeme e-faturaları mevcut internette.Çok yüksek paralar kazandırmaz ama kenarda idare edecek kadar biriktirebilirsiniz.

Kategori: , , , , ,

En Son Teknoloji Haberleri:
Daha fazlası için tıklayın.

0 yorum